als ik een gemiste oproep heb van een privenr. kan ik die terug bellen of achterhalen wie het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dat is eigenlijk onmogelijk. Als je een 06-nummer hebt, dan kan je vaak wel zoeken op internet. Als je weet dan sommige bekenden onbekend bellen dan kan je daar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Tenzij er iets vreselijks aan de hand is, dan kan er via de politie en/of de provider achterhaald worden wie de beller was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijgevoegde link voor het vinden van adres bij telefoonnummer (of andersom)

Toegevoegd na 1 minuut:
alleen als er geen nr mee doorgestuurd is , dan kun je verder niets doen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is misschien wel een handig linkje, maar geen antwoord op de vraag, toch?
anneliez
12 jaar geleden
iK bedacht pas na het beantwoorden dat de vraagsteller geen nummer ziet bij de gemiste oproep, vandaar ook mijn toevoeging een minuut later