Klopt het dat er bij de iphone 4s op de doos staat iPhone 4?

En bij de gebruiksaanwijzing

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee, op de zijkant van de doos van de iPhone 4s staat ook letterlijk iPhone 4s.

Het kan zijn dat je verpakking verwisselt is. Via instellingen kan je checken of je wel een echte iPhone 4s hebt. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat op elke verpakking van apple wat er previes inzit. Het kan iederdaad zyn dat de verpakking is verwisseld, maar dan moet het een 2ehands iphone moeten zyn volgens mij