Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zojuist nieuwe HTC Wildfire S, hoe zorg ik er voor dat ik geen internetverbinding met de provider maak, maar alleen met WI-FI?

Ik heb een T-mobile abonnement maar zonder internet. Ik kan wel gebruik maken van Wi-Fi. Heb zojuist de telefoon ingeschakeld, Wi-Fi geactiveerd + die code van WAP erin gedrukt. Maar hoe weet ik nu dat ik geen gebruik maak van t-mobile internet? Wil me niet scheel betalen als het gratis kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
542

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga naar menu.
Kies instellingen.
Kies draadloos en netwerken.
Hier kan je de gegevensverbinding uitschakelen.

Als je een internetabonnement hebt bij je telefoon. Kan je hem aan laten staan. Als er wifi beschikbaar is, maakt hij verbinding met wifi en niet met de 3G-verbinding.

Als je geen abonnement hebt, dan zou ik hem uitzetten, anders betaal je je scheel.

Toegevoegd na 41 seconden:
Ow, ik zie dus dat je geen internetabonnement hebt. Dus ik zou hem uitschakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je zet 3G uit en schakelt over naar 2G. (kan bij mijn BlackBerry, weet niet of het kan bij de jouwe!)

Of je schakelt je internet helemaal uit. (: -> let op!
Dan ben je niet bereikbaar. (telefoon/sms)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding