Ik heb een Alcatel One Touch 819. Er zit al een Ping software genaamd Palringo op. Kan ik daarmee ook naar iemand met Whatsapp pingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Hee

Volgens mij kan je niet pingen, kan alleen met een blackberry. Palringo kan je niet mee whatsappen en ook niet mee pingen. Whatsapp is een app die je apart moet downloaden in een app store van je mobiel (waarschynlyk android) ik weet verder niet veel van dit merk af, hoop da ik je toch beetje duidelijk heb gegeven over de berichtgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp berichten kunnen alleen naar andere whatsapp-gebruikers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel dat er op een Alcatel OT-819 android 2.1 zit en daarom kan je er ook mee whatsappen.,