Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn mijn rechten als een site een besteld, nog niet gekregen prodoct, in prijs verlaagd?

26 nov een iphone 4s 32Gb icm abo gekocht bij www.PhoneHouse.nl maar is bij mij nog niet bezorgd. Nu zijn de prijzen intussen verlaagd en kan ik voor €50,- meer de 64Gb nemen en daarbij de eerste 4 mnd 50% korting waardoor ik alsnog goedkoper uit ben met een betere iPhone.
Wat zijn nu mijn rechten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
907

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hebt geen rechten, je bent een overeenkomst aangegaan en dat blijft zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je hebt op dat moment een overeenkomst gesloten en je bent ingegaan op dat aanbod. Als ze de prijzen hadden verhoogd, wilde je ook niet opeens meer betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit dat dan met koop op afstand?
En de zgn 14 dagen bedenktijd van PhoneHouse?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Phonehouse beloofd trouwens binnen 14 dagen te leveren. Dat is ook niet gebeurd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het gewoon direct terugsturen, de koop ontdoen en daarna opnieuw bestellen. Alleen weet ik niet of dat ook met een abbo geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dus nog niks binnen, vandaar...
Jammer, maar zo gaat dat. Vooral met electrische apparatuur zoals mobieltjes en laptops zijn ze al bijna verouderd als je ze een week hebt. Als er in de voorwaarden van verkoop staat dat je bij een eventuele prijsverlaging het artikel ook voor die lagere prijs krijgt, dan heb je daar recht op. Maar staat dat er niet, dan heb je geen enkel recht en dus gewoon pech gehad. Jij bent akkoord gegaan met dat aankoopbedrag en of je artikel al geleverd is maakt niet uit, het is al besteld. Je zit er dus gewoon aan vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding