Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke smartphone kan je het best artikelen/boeken lezen?

Het liefst zou ik de Iphone 4s willen kopen, maar kan er op dit scherm goed gelezen worden? Ik koop het namelijk ook voor studiedoeleinden in de trein en ik moet veel artikelen lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik de iPhone4(s) elke dag voor het lezen van boeken, ik vind het ideaal, heb ook van die echte e-readers geprobeerd, maar voor mij viel de keuze op de iphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de iPhone gekocht en vind het een prettige tel. Ik kan me ook in het andere antwoord vinden, denk dat het toch persoonlijk is. Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

In vergelijking met andere telefoons in de klasse van de iPhone 4S is het scherm van de iPhone 4S zeer klein. Dit zou niet een heel groot probleem zijn als het aantal pixels gelijk zou zijn. Het aantal pixels op het scherm van de iPhone 4S is ook nog eens minder dan op andere telefoons in dezelfde klasse.

Het is op de iPhone 4S dus lastiger om te lezen dan op andere telefoons met een groter scherm en meer pixels. Mijn advies is om de Samsung Galaxy S III te nemen. Het scherm is 1,3 inch groter en bevat ruim 300.000 meer pixels wat ongeveer 50% meer is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding