Ik moet een netwerkcode invullen huh ik kan niks vinden?

Ik wil graag een unlock code voor mijn mobiel.
Maarja, op bijna alle site moet je betalen voor een netwerk code. Kun je niet gewoon een code invullen?
Ik weet ook niet wat voor merk mijn telefoon is.
Ik heb hem namenlijk gekregen.
Ik zal zo een foto laten zien hieronder.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en het liefst zonder iets te betalen.
Alvast bedankt!.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Jouw telefoon is (zoals als eerder gezegd is' inderdaad een Samsung. Een unlock-code kun je opvragen bij je provider, als je je nummer al langer dan een jaar hebt (bij dezelfde provider). Je kunt het dan via de site opvragen, in jouw geval zal dat t-mobile zijn, dat staat immers op jouw telefoon.
Als je je telefoon niet langer dan een jaar bij t-mobile hebt, dan kun je altijd nog bij websites kijken die je de code gratis verstrekken, meestal bij verouderde mobieltjes.
Tik bij een zoekmachine ´unlock code´ in en je krijgt genoeg resultaten van sites over hoe je het beste je telefoon kunt ontlocken.
Geen handige hierin? Dan kun je het nog altijd voor een klein prijsje bij een buitenlandse telefoon zaak doen, aangezien deze mobiel niet nieuw meer is zal de prijs heel erg meevallen, waarschijnlijk onder de 8 euro!
Succes!