Welke beats krijg je bij de HTC Sensation XE?

Er staat dat je UrBeats ofzo krijgt maar daarover kan ik niks vinden op internet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Monster Beats by Dr. Dre iBeats/Urbeats: krachtige in-ears
Met de iBeats haal je de kleinste krachtpatser uit de Monster Beats by Dr. Dre serie in huis. De compacte in-ear oordopjes beschikken over een metalen behuizing die storende vibraties tijdens het luisteren voorkomen. Verder maakt dit oersterke materiaal de oordopjes uiterst duurzaam en geeft hen een stoer uiterlijk. Geniet van de bekende Beats by Dr. Dre sound met krachtige bassen en een dynamische weergave van midden en hoge tonen.

Draagcomfort en gebruiksgemak
Om optimaal draagcomfort te garanderen worden 5 verschillende maten oordopjes meegeleverd. Hiermee weet je altijd je persoonlijke pasvorm te vinden. Via de in de kabel geïntegreerde afstandsbediening skip je eenvoudig een nummer verder op je ipod/iphone of mobiel. Ook de microfoon laat zich in combinatie met de Apple producten uiterst intuïtief gebruiken. Na gebruik berg je de oordopjes veilig op in het meegeleverde draagtasje. Geniet nu overal en altijd van je favoriete muziek met de Monster Beats by Dr. Dre iBeats.

nieuw is ie 99 euro :)

zie link voor meer info
http://www.hoofdtelefoonstore.nl/product/149932/monster-beats-by-dr-dre-ibeats-chroom.html