Bestaat een dergelijk (telefoon) abbonnement

Ik bennopzoek naar een abbonnement (voor mobiele telefoon waarbij je niet over je bundel heen kan? En zo ja, waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Bij simpel.nl kan je een belplafond instellen, wanneer je op 90% van je persoonlijke belplafond zit ontvang je een smsje. Bij 100% nog een keer en dan wordt je simkaart automatisch geblokkeerd voor alle diensten. Je kan dan nog wel oproepen ontvangen binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij hollandsnieuwe kun je niet over je bundel heen gaan, tenzij je extra beltegoed koopt. Simpel heeft een belplafond dat je zelf moet instellen op je persoonlijke pagina en niet standaard aan staat.
Op kiesmobiel.nl kun je deze abonnementen vergelijken en het abonnement uitzoeken dat het beste past bij jouw bel- en sms-profiel. Zie Bron hieronder:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard bestaat een abonnement zoals jij deze wilt altijd. Het kan alleen wat uitzoekwerk zijn om deze te vinden. De abonnementen bestaan zoals eerder beantwoord bij Simpel en hollandsnieuwe.

Als je voor zo'n abonnement kiest, heb je weinig meer te kiezen voor een provider (alleen Simpel en hollandsnieuwe). Ik adviseer om dan Simpel te kiezen omdat deze je waarschuwt voordat je door je bundel heen bent. Verder is Simpel goedkoper dan hollandsnieuwe binnen de bundel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Hollandsnieuwe kun je niet over je bundel heen komen. Als je beltegoed bijna op is ontvang je bij het bereiken van 3 euro een waarschuwings-sms, zodat je op tijd kunt opwaarderen. Als je belt naar *101# (gratis) kun je checken hoeveel beltegoed je nog hebt. Je beltegoed is 3 maanden geldig.

Als je je aanmeld via onderstaande link hoef je geen € 10,00 aansluitkosten te betalen.
http://actie.hollandsnieuwe.nl/index2.php?promoId=metro3