Hoe kan ik via mijn iPhone 3Gs een tekst uitprinten?

Mijn printer staat aangesloten op mijn draadloos (thuis) netwerk. Ik dacht dat ik dan ook vanuit mijn iPhone kon printen, als ik dat via wifi doe, maar dan komt de melding: Geen AirPrint-printers gevonden....

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je moet even kijken of er van het merk printer dat je hebt een applicatie is in de app-store. Ik heb zelf een epson printer en daar is een app van.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik HP ePrint home & biz. Heb je wel een draadloze HP printer voor nodig.