facebook op safari doet het niet meer

ik heb een iphone en als ik me wil aanmelden op facebook via safari gaat het niet lukken. ik typ me msn adres en wachtwoord goed en als ik me daarna aanmeld staat er je moet je eerst aanmelden. Hoe kan dat? Wat kan ik daaraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

Er is een app voor facebook, misschien wil dat lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind die niet handig op safari is het beter. als ik die app gebruik laden de meeste pagina's niet
Probeer eens alles van Safari te resetten (cookies weg etc). Dat wil nog wel eens helpen.

Klik op instellingen -> Safari -> clear cache & clear cookies
Probeer het daarna nog eens.

Toegevoegd na 49 seconden:
Je weet zeker dat je nergens een typfout hebt gemaakt in de inloggegevens?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik weet het zeker. ik heb misschien wel 50 keer getypt maar het ligt niet aan mij, maar ik ga het nu even via instellingen proberen bedankt ik hoop dat t lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het lukt niet. ik kom weer hetzelfde tegen. maar onder het pagina staat: problemen met aanmelden doe volgens de alternatieve manier .. ik klik daarop maar er staat dan boven :: waarschuwing de wachtwoord wordt in een tekstbestand verstuurd. wat betekent dat?
Kimath
12 jaar geleden
volgens mij word je wachtwoord dan naar je toegestuurd via de mail, denk ik. Heb je al eens de Facebook app geprobeerd?
En kun je wel normaal inloggen via de pc?