Hoe kan ik fotos overzetten van blackberry naar iphone?

Zonder bluetooth of dergelijke, want de 2 apparaten kunnen elkaar niet vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (3)

Je zal via de Geheugenkaart die er in zit de bestanden op je pc moeten zetten en vervolgens de foto's via iTunes op je iPhone moeten zetten. Apple is niet heel erg behulpzaam hier in helaas. Ik liep hier zelf ook tegen aan bij de overstap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door de fotos via je bb naar je eigen email te verzenden en het mailtje op je iphone openen en de fotos opslaan

Als je geen internet op je blackberry en iphone hebt zet je de fotos op de computer en dan op je iphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mailen. Je hebt toch internet op beide telefoons?

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders zet je het eerst op de computer en daarna overzetten naar de iphone