Hoe kan je een nummer blokeren zodat hij niet meer kan bellen en smsen naar jou?

Men vriendin word lastig gevallen via sms .
We weten alles van die gast maar hij probeer mij en men lief uit elkaar te halen met behulp van leugens.

is er een manier om hem volledig te blokeren? zoja , hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

op de meeste mobieltjes heb je bij telefoon instellingen een 'blacklist' daar kan je een nummer in doen en krijg je geen sms en telefoontjes meer van dat nummer.

Je kunt naar je provider stappen en het nr laten blokkeren, heb ik met mn vriendin gedaan bij een stalker. Opschrijven wanneer hij belt en bij je provider navragen hoe ze te werk gaan.

misschien kun je bij dat smsje op instellingen klikken en dan op blokkeren

Bij nokia oproep info gefilterde nummers. En bij berichten zie je gefilterde berichten staan. En als je t nr intoets en dan toevoegen aan gefilterde lijst. Simpel zat

misschien moet je je tel aan sluiten op je computer

Vodafone biedt de mogelijkheid om een nummer te blokkeren na meerdere malen van overlast. Dit dien je dan wel te melden. Bij de andere providers gaat dat, dacht ik, net zo. Daarnaast bieden veel telefoons, zoals Nokia en Samsung, de mogelijkheid nummers te blokkeren. Heb je een Android-toestel en zie je deze mogelijkheid niet bij de instellingen, dan kan je de app 'CallFilter' proberen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100