İnternet van mijn telefoon tmobile netwerk delen met een ander telefoon toestel die wifi heeft delen, kan dit en hoe?

Mijn dochter heeft geen internet op haar mobiel kan k mijn internet die k wel heb op mijn toestel wegens mijn abonnement delen met haar. Via een wachtwoord od iets dergelijks net als bij een draadloos??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Antwoorden (3)

Als je een wifi hotspot op jouw telefoon hebt kan dat inderdaad.
Je dochter kan dan daarop inloggen met de wifi van haar toestel net als bij een gewone wifi
Eventueel wel met een wachtwoord beveiligen anders kunnen andere ook via jouw telefoon het internet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is mogelijk als:
Jouw telefoon een wifi hotspot heeft.
En daarvoor moet je t-mobile nog eens een extra internet abonnement aanvragen voor rond de 10 euro naast je normale internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan als 1 telefoon is gejailbreakt(telefoon met internet) dan heb je hier een handige programma voor genaamd : Mywifi
Hiermee kan je makkelijk je internet mee delen