Mijn mobiel geeft aan dat er geen geheugen meer over is Ondanks dat ik alles leeg gehaald heb hoe kan dit iemand 'n idee ?

Sinds paar weken doet me mobiel raar,
Ik kan maar een aantal smsjes versturen dan moet ik ze verwijderen, En dan gebeurt later weer, Maar sinds gisteren kan ik helemaal geen sms versturen!!
Wel kan ik gewoon bellen of gebeld worden, Ook contacten kunnen er niet meer geplaatst worden En mijn oproeplogboek blijft steeds leeg, Heel vreemd, Met Whatsapp kan ik wel van alles, Op internet kan ik niet, Maar op Mobiel Msn wel, Als ik hem aansluit aan de pc geeft ie uiteraad aan dat telefoon geheugen vol is, En ik maak hem via de pc leeg Maar op mijn nokia suit wordt verteld hij is vol Wil je hem laten legen Dus dat doe ik En dan wordt er niets gevonden? Heel vreemd, Het is een Nokia C5 Maar wie heeft er een oplossing voor dit?
Ik ga ook nog misschien even langs de belwinkel Maar misschien heeft er hier wel iemand 'n idee, Heel erg bedankt alvast

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

mischien staat hij vol met app's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
Nou ja heb alleen volgens mij Whatsapp als App erop , En alst er meer zijn hoe kun je deze er dan afkrijgen?
molenaar
12 jaar geleden
?
molenaar
12 jaar geleden
k weet niet of het dat is maar toch bedankt