Wat is een voordeel of nadeel bij het hebben van een zwartkleurige of witkleurige telefoon?

Dus wat het verschil is, behalve de kleur :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.3K

Het beste antwoord

Voordelen is welke kleur jij het mooist vind.

Nadeel met wit is dat je krassen veel beter ziet zitten, en met zwart is dat minder.
Doordat zwart een donkere kleur is, vallen vieze vlekken en krassen minder op.

met wit valt een vlek of kras sneller op, en het word naderhand gelig doordat je het steeds in je handen neemt..

Kortom, als je dit een echt nadeel vind, moet je zwart nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Behalve het natuurlijke effect dat zwarte telefoons in de zomer een stuk warmer zijn dan de witte (zwart absorbeert licht & warmte, wit reflecteert licht & warmte)
is er verder weinig verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wit dat word op den duur geelachtig
Kijk maar na 6 maanden naar je witte Blackberry,
Hij word dan geelig ,
Ook zie je dan sneller krassen en als je tegen iets Zwarts stoot met je mobiel zit het zwart op je mobiel,

Bij zwart kan hij (na een paar jaar)
Oververhit raken in de zomer,
Ook bij glimmend zwart zie je de krasse erg goed