Hoe verzend ik mijn smsjes annoniem van mijn LG Secret ?

Ik kan wel met bellen mijn nummerwegave uitzetten, maar kan dit ook voor sms ingesteld worden, die geven nog steeds mijn mob.nr. weer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Anoniem rechtstreeks via je telefoon kan niet. Je kan wel via bepaalde sites anoniem smsje versturen b.v
www.smsje.net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou weet ik dat als je #31# voor een nummer toets dat de ontvanger je nummer niet te zien krijgt. Je zou het even moeten uitproberen of dit ook voor smsjes werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets is anoniem over sms...

Zelfs Meld Misdaad Anoniem is dat al nier meer...

Wees gewaarschuwd hoor...