Puls Telefoon werkend maken?

Ik heb een oude draaischijf telefoon van ptt (puls telefoon) We hebben een abbonoment van upc bellen internet en telefonie. hoe krijg ik deze mooie oude telefoon werkend op een hedendaags telefoon netwerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen goeie, maar wel een hele leuke vraag!!
Ik ben benieuwd naar de antwoorden...

Antwoorden (2)

Door de interprint aan te passen, aan de wiekel, ben je klaar, Alleen het punt is dat je dat niet zelf kunt doen!
En eigenlijk een tussenprint nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent kennelijk gehecht aan je oude puls-telefoon. Het kan wel werken maar je hebt dan een puls-naar-toon omzetter nodig. Dat is een klein apparaatje dat je wel ergens kunt verstoppen. Ik heb ze in Nederland nog niet gezien op de markt, maar in de VS worden ze wel aangeboden. Zoek maar eens op "pulse-to-tone-converter". Ze kosten dan zo'n 35 dollar (minder dan 30 Euro).