kan je via Simpel pingen met blackberry?

heey , ik ga waarschijnlijk een blackberry kopen maar ik heb wel abonnement Simpel. Kan je misschien met Simpel ook pingen? Of via WiFi? en als dat echt NIET mogelijk is, hoeveel kost het dan als je op ping 'komt'? hopelijk kunnen jullie mij snel helpen..
xfloor

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Powergen
12 jaar geleden
Ik zou geen Simpel abonnement, als je de reviews op internet over Simpel leest zijn die heel slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het, maar helaas kan ik het niet stoppen ;( over 1 jaar pas..:O

Antwoorden (4)

Als je er een internetabonnement van Simpel bij neemt, kun je gewoon pingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee stippel , (:
en als je geen internet abo hebt? dan kan het denk ik niet..
trouwens bedankt voor je reactie, ik kan er veel mee. misschien kan ik ook nog wel internet erbij doen misschien...(: maar thanks ..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet kost maar een paar euro per maand extra. Daar kom je niet ver mee als je echt apps gaat gebruiken, maar voor ping heb je heel weinig nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat niet. Voor blackberry services heb je een BIS abbonement nodig.
Nee, dit kan niet. Je hebt een special internet abbonement nodig voor de blackberry diensten. Je kan niet zomaar een internet abbonement afsluiten. Bij simpel is het BIS internet, dat doet het niet voor ping en andere blackberry diensten. Ik raad je aan om gewoon een abbonement te kiezen waar bij staat dat het voor blackberry is.

Succes ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
*BES internet. (Blackberry Enterprise Services.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een losse blackberry koopt is en je wilt daarbij een sim-only abonnement zijn de volgende providers die enige die een BIS sim-only abbonement hebben: http://www.typhone.nl/sim-only/blackberry?utm_src=00008|gaz_blackberry_a_l|a_l_blackberry_sim_only|sim%20only%20blackberry&gclid=CJbN19bh_KwCFceCDgodZ3vqSw#t-mobile-new
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met simpel kun je niet pingen, ik heb zelf de onderstaande link gevonden voor een sim only waarmee je kan pingen.