Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een nieuwe versie van android op mijn HTC HD2 met Cyanogenmod?

Op mijn HTC HD2 staat nu cyanogen, maar ik wil er iets anders opzetten. Als ik de ROM manager gebruik, een ROM download en vervolgens klik op opnieuw opstarten en in recovery gaan dan start hij alleen opnieuw op en is er dus niets veranderd. Wat moet ik doen? Hoe zet ik er iets anders op? En wat is dan goed om er op te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
796

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ga ervan uit dat je de ''ClockworkMod ROM Manager'' al hebt geinstalleerd op je toestel! En dat je Toestel Rooted is, oftewel je hebt ROOT ACCESS!! Bij de bron heb ik een website geplaatst waar je verschillende HTC HD2 Roms kunt downloaden. Ik kan je niet zeggen welke rom goed is en welke niet. Ik raad je aan om, voordat je iets installeert, eerst gaat lezen bij de forum van de desbetreffende Rom download. Meestal kun je daar lezen of alles in orde is of dat het een BETA Rom is!


Klik op de ROM Manager en selecteer de Flash ClockworkMod Recovery optie. Het installeert De Recovery Image en een reservekopie van de huidige ROM op je HTC.

Kopieer de ROM die je hebt gedownload voor je HTC en kopieer het naar je SD-kaart door het aansluiten van je apparaat op de pc.

Start de ROM Manager app opnieuw, en selecteer de Install ROM uit SD-kaart optie. Selecteer de ROM die je bij de vorige stap hebt gekopieerd en klik erop om het te installeren. Voor het installeren, moet je de Wipe gegevens en de cache functie selecteren.

ROM Manager installeert dan de Rom op je HTC in een paar minuten.

Als je nog problemen hebt moet je gewoon in Recovery booten en dan via Recovery Mode de Rom installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding