Hoe zet ik een nieuwe versie van android op mijn HTC HD2 met Cyanogenmod?

Op mijn HTC HD2 staat nu cyanogen, maar ik wil er iets anders opzetten. Als ik de ROM manager gebruik, een ROM download en vervolgens klik op opnieuw opstarten en in recovery gaan dan start hij alleen opnieuw op en is er dus niets veranderd. Wat moet ik doen? Hoe zet ik er iets anders op? En wat is dan goed om er op te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik ga ervan uit dat je de ''ClockworkMod ROM Manager'' al hebt geinstalleerd op je toestel! En dat je Toestel Rooted is, oftewel je hebt ROOT ACCESS!! Bij de bron heb ik een website geplaatst waar je verschillende HTC HD2 Roms kunt downloaden. Ik kan je niet zeggen welke rom goed is en welke niet. Ik raad je aan om, voordat je iets installeert, eerst gaat lezen bij de forum van de desbetreffende Rom download. Meestal kun je daar lezen of alles in orde is of dat het een BETA Rom is!

Klik op de ROM Manager en selecteer de Flash ClockworkMod Recovery optie. Het installeert De Recovery Image en een reservekopie van de huidige ROM op je HTC.

Kopieer de ROM die je hebt gedownload voor je HTC en kopieer het naar je SD-kaart door het aansluiten van je apparaat op de pc.

Start de ROM Manager app opnieuw, en selecteer de Install ROM uit SD-kaart optie. Selecteer de ROM die je bij de vorige stap hebt gekopieerd en klik erop om het te installeren. Voor het installeren, moet je de Wipe gegevens en de cache functie selecteren.

ROM Manager installeert dan de Rom op je HTC in een paar minuten.

Als je nog problemen hebt moet je gewoon in Recovery booten en dan via Recovery Mode de Rom installeren