Hoe schakel je interhnet in op een blackberry?

Heb een prepaid Blackberry Curve en wil het internet activeren, heb iets gehoord over een smsje sturen waarmee je het activeert en ze automatisch 12,50 afschrijven...
En zit er ook een stand-byknop op dat ding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

nee, je moet naar 4000 smsen : blackberry blox aan en eer word 12,50 afgeschreven bij vodavone. het gaat een maand in. no standbie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt een internet abonnement nemen dan heb je een half uur later internet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Vodafone (of Blyk) hebt is het 'Blackberry aan' naar 4000. Je kan niet gebruikmaken van internetdiensten zonder deze Blackberry Blox.
Je vergrendeld je Blackberry door de 'A' ingedrukt te houden, je zet hem uit door de rode telefoon ingedrukt te houden. Als je hem helemaal uit wil hebben moet je de batterij eruit halen, als je deze er weer in doet gaat hij weer opstarten. Soms moet je dit ook doen als je een app hebt geïnstalleerd. Deze hele uitleg omdat voor mij niet helemaal duidelijk is wat je met stand-by bedoeld.