Het netwerk van mijn mobiel valt steeds weg. Hoe kan dit?

Het netwerk van mijn mobiel (samsung, bij t-mobile) valt steeds weg. Met steeds bedoel ik, ongeveer 3x op een dag. Ligt dit aan mijn mobiel die nu 1,5 jaar oud is, of hebben meer t-mobile klanten hier de laatste 2 weken last van? Het netwerk komt trouwens weer terug, als ik mijn mobiel opnieuw opstart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Meer uitleg graag over je samsung? Type?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wanneer heb je dit? Willekeurig of telkens je in een gebouw stapt bv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me een defectje van je gsm. Misschien eens herstellen na fabrieksinstellingen en herinstalleren indien mogelijk. Raadpleeg anders uw provider
Mogelijk is je simkaart beschadigd? heb ik ook last van gehad, misschien fabrieksinstellingen inschakelen