hoe kan een telefoon ineens naar iemand bellen terwijl die ingehaakt staat?

Laatst ging de huistelefoon bij me ouders ik nam op,
Toen hooorde ik me oma zingen Jezus is de goede herder , En me opa zat te hoesten in de kamer,
Toen ik later hen belde zeiden ze dat ze de telefoon nie aangeraakt hadden hoe kan dit? gebuert zoiets vaker? Vroeger wel es meegemaakt met de buurvrouw waar we niet eens het nummer van hadden,:p

12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat hij bijvoorbeeld de laatst gebelde nummers belt omdat er misschien perongeluk op een knopje gedrukt zou kunnen hebben.

Of en interne fout , of iemand deed het als grap of er bestaan spoken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je oma kan bij het afstoffen (dat gaat zingend heel goed) per ongeluk een voorkeuzetoets hebben ingedrukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
Nou dat zou gekund hebben, Maar ze hebben een draadloze telefoon die je moet zetten op een laadstation , Dus als ie daar op staat wordt de telefoon geblokeerd En dan kan er niets mee mits je hem van dat laadstation haalt, Maar dat was niet het geval.