Ik wil een andere telefoon maar weet niet als ik een abbo wil of prepaid. Ik bel niet heel veel, ik sms wel heel veel.

Heb nu 1000 sms'jes van Vodafone voor 10 euro, en wil mijn nummer behouden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet niet ALS je een abbo wilt op prepaid? Wanneer als? Als.......met welke voorwaarden?

Antwoorden (2)

Nummerbehoud kan bijna altijd bij een abo, maar bij prepaid meestal niet. Het lijkt mij in dit geval het beste om een abo met een grote sms bumdel te nemen. Als jij eens goed rond kijkt op internet vind je genoeg abos waar je een sms bundel bij kan nemen. Of die zelfs onbeperkt smsen hebben. En er zijn vaak ook leuke aanbiedingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan met prepaid vaak ook wel, nummerbehoud
Bij elk abonnement dat je aanvraagt is het mogelijk om er een smsbundel bij te nemen. Het is voor jou handig om een goedkope telefoon te nemen met weinig belminuten en een smsbundel. Waarom een goedkope telefoon? Omdat bij een duurdere telefoon het verstandig is om meer belminuten te nemen omdat je dan meer korting op je toestel krijgt.
Ik vond een paar goedkope telefoonabonnementen op: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/goedkoopste-abonnement-mobiele-telefoon-

Misschien is daar de C1 bij Telfort wel iets voor jou? Of wil je een toetsenbord erbij? Dat lijkt me wel handig met zoveel smsen.