Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke telefoon is goed voor mijn moeder?

ze wilt een hippe telefoon. maar niet met touchscreen. wel met een qwerty toetsenbord. maar een blackberry is wel duur... iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

ik zou gewoon een van nokia pakken met een qwerty toetsenbord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Ch@t? Het is geen smartphone, maar heeft wel qwerty en geen touchscreen. En hij is volgensmij rond de €60
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Ch@t 335 is een goede keus. Check de Link :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder had hetzelfde probleem, en ik heb haar (zoals hier ook al gezegd) ook de Samsung Chat aangesmeerd. Ze is er heel blij mee, al was het wel wat anders dan haar ouderwetse Samsung klapper natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung chat is wel mooi je kunt erop via wifi/mobiel netwerk internetten en kost ongeveer 70 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Qwerty
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben een moeder en ik heb een nokia C3 van man en kinderen gekregen ;-) als ik er mee om kan gaan, kan zij het ook, hij is er in donkerblauw, wit en roze,goud
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik een Samsung Chat 335 White...Heeft WiFi (draadloos internet),Qwerty toetsenbord,Foto functie,Agenda,Wekker,Uitbreidbaar geheugen en nog meer..
Mij bevalt het prima,ondanks dat hij lang niet alle WiFi websites pakt bij mij.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding