proassist wil me refurbished toestel(wil ik niet) geven omdat ze mijn iphone4 niet konden repareren&zonder toestemming hebben vernietigd.Wat te doen??

proassist komt telkens met een andere verhaal over ''nieuwe toestel'' die ik zou krijgen. Maar kort gezegd is het een refurbished toestel zonder doos. Ze hebben zonder een mededeling/toestemming mijn iphone 4 vernietigd en zeggen dat ik deze toestel moet aannemen. Ik vertrouw hun niet en wil weten wat mijn rechten zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er mis met refurbished?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
refurbished is meestal beter dan nieuw.... je weet iig zeker dat ie het goed doet.

Antwoorden (1)

Heb je garantie gekregen voor de reparatie? Zo Ja, dan moet je een nieuw werkend IPHONE krijgen want er is je een GARANTIE gegeven dat je IPHONE wordt GEREPAREERD.