Waarom doet mijn samsung galaxy MINI zelf iets typen uitzichzelf?

Ik heb vaak het probleem dat als ik mijn wachtwoord van vergrendelscherm intype dat hij ergens op drukt bijvoorbeeld op de A terwijl ik rechts op het toetsenbord druk en soms doe ik niks en typt hij ook!
Ook apps en muziek, als ik mijn homescherm heb dan drukt hij bijvoorbeeld op internet of op Angry Birds.
Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat je hele grote vingers hebt, maar links en rechts op het scherm lijkt me dan ook wel weer twee extremen. Waarschijnlijk is óf het touchscreen kapot, of de "soft-/hardware" die hierachter schuilt. Mijn aanraden is om naar een gsm specialist te gaan. Als je telefoon nog binnen de garantie valt of als hij is verzekerd: Opsturen naar de plek waar hij vandaan komt! (uiteraard even telefonisch of per brief uitleggen waarom je hem terug stuurt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, en ik heb ook dat als ik automatisch omdraaien hebt dat hij alleen links of rechts pakt dus horizontaal beeld maar niet verticaal terwijl dat eerst ook was..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, dan is er dus iets goed fout. Misschien is het niet onverstandig om je bestanden op te slaan op je PC als je hem op wilt gaan sturen. Het kan zijn dat er iets vervangen moet worden. Let verder op: Mocht je hem willen repareren, maar hij is niet verzekerd/valt niet meer binnen de garantie. Zorg dan dat je een duidelijk afspraak maakt. Schrijf dit ook op, zodat je altijd bewijs hebt. Het kan namelijk flink in de papieren lopen, wat je mogelijk niet wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok