Hoe kun je je internet op blackberry uitzetten maar nog wel gewoon bereikbaar zijn voor bellen en sms?

Ik wil graag het internet uitzetten maar nog wel bereikbaar blijven. Zodat ik mijn beltegoed alleen besteed aan smsen en bellen en internet alleen via wifi gebruik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet niet dat als het prepaid is, je wel alsnog elke maan zal moeten opwaarderen met minstens 12,50 als je gebruik wilt blijven maken van de ping enz. Zelfs als je dit alleen via wifi zou doen, omdat je anders wordt afgesloten van de Blackberry server en Ping, msn en email niet meer zullen werken.

Antwoorden (1)

Opties > Mobiel Netwerk > Gegevensservices uit.