Als je de app WhatsApp niet aan hebt staan, worden er dan alsnog Internetkosten in rekening gebracht bij berichten die je ontvangt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Alleen als je de app weer aanzet en dan de berichten ontvangt, want dan gebruik je internet. Als je bedoelt dmv pushberichten ook, want je gebruikt internet om berichten op te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kan dus alleen de berichten ophalen wanneer je WhatsApp weer opent? Dus als je WhatsApp uit hebt staan krijg je ook geen melding van een bericht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou kunnen, als je hebt ingesteld dat je daar zogenaamde push-berichten krijgt ook als je de app niet aan hebt staan.

Andere antwoorden (2)

Nee, pas als je ze ook echt binnenkrijgt op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpelgezegt, ja. Want als iets binnenkomt upload je iets, en dat gaan van je data af.