hallo, ik ga een nieuw mobieltje kopen met, maar ik weet niet of ik aan 500 mb internet genoeg heb. of moet ik gewoon meer betalen voor onbeperkt?

ik wil een HTC wildfire s met internet maar is 500 mb dan genoeg, maar ik wil ook weer niet heel veel betalen voor onbeperkt. wat moet ik doen? ik gebruik het vooral voor email en sociale netwerken, en soms you tube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Voor de activiteiten die je doet is 500MB MEER dan genoeg. Als je regelmatig op het internet zit dan zou ik het alleen wel minimaal op 500MB houden want stel dat je daar een keer overheen gaat dan vallen de kosten zwaar tegen op je rekening want internet per MB betalen is een dure grap..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeker genoeg, en anders als je over je internetgebruik heen bent kun je waarschijnlijk bij je provider instellen of je nog steeds de zelfde snelheid internet wilt maar dat je dan wel extra geld betaald, of dat je internet langzamer word maar je niet meer betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeker genoeg , tenzij je heel veel uren per dag erop zit dan zou ik voor onbeperkt gaan.