Is 8gb weinig voor een iphone? En wat kan je met die 8gb doen?

Ik wil graag een iphone 4 8gb kopen maar ik vroeg me af of dit niet te weinig was...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb 8 gb en had het al snel voor driekwart vol zitten. Video's en geluidsbestanden vragen veel geheugen, en ook apps. Laatst ben ik het eens gaan opschonen omdat ik vond dat het wel erg krap werd, en toen bleek dat bepaalde apps die ik helemaal niet zo belangrijk vond, heel veel geheugen vroegen. Dus toen heb ik daar eens flink de bezem door gehaald.

Als ik 16 gb had gehad dan zou ik hier niet zo op hoeven letten. Als ik maar 4 had gehad, had ik er echt weinig apps op kunnen zetten. Bovendien maak ik veel gebruik van geluidsbestanden van 1-2 uur, en daarmee raakt het ook snel vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nou 8 gb is aardig wat, je kunt er ca 1600 liedjes op kwijt. Dat is meer dan dat je met een batterijlading kan afluisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hangt ervan af wat je ermee wilt doen, ik heb er zo'n 200nummers op en 100 apps en heb nog 1.5gb over, ik heb een ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu iCloud actief is geworden, kan al de 'bulk' dáár geparkeerd worden! Acht GB is dan ruim voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe meer giegs je hebt hoe meer je erop zet. Ik heb 16 en baal dat ik de 32 niet heb genomen :-)
Bedenk goed wat je erop wil zetten en hoeveel ruimte dat in beslag gaat nemen.
Beter teveel dan te weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8gb is best veel, ik heb er ook een, en hij doet het gewoon. maar je moet wel goed op je apps letten want aders is je geheugen zo vol!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone 4 is alleen beschikbaar met 16 GB en 32 GB. 8GB niet, alleen de iPod Touches.