Kan je verwijderde fotos van een iphone ergens nog terug vinden?

En hoe moet dit? Iemand heeft wat fotos verwijderd die ik graag had willen houden. Is er een manier om deze terug te krijgen?

12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

nee dit kan niet, behalve als je het bijvoorbeeld naar je computer hebt geupload ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eenmaal verwijderd uit je Iphone, is het weg. Tenzij je het opgeslagen heb op je computer. Hetzelfde geldt voor liedjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download recuva op je pc, dit programma kan bestanden terughalen. moet je wel ff je iphone op de computer aansluiten uiteraard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas: weg = weg tenzij je al een backupje van de foto op je pc hebt.