Waarom verbruikt mijn Iphone2 zoveel geheugen?

Mijn 8gb iPhone2 verbruikt ontzettend veel geheugen, waardoor ik slechts zo'n 10mb over heb.

Ik kan dit ook niet vrijmaken met Springboard, want hij zit in ni time weer vol.

Wie heeft de gouden tip???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bedoel je werkgeheugen of harde schijf?
Je kan een paar apps wissen en wat minder muziek op je iPhone zetten.

Is je iPhone gejailbreaked?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon kijken onder Itunes wat nou het meeste verbruikt. Heb je veel (grote) apps geinstalleerd? Ebooks, muziek?
Het zal toch ERGENS in moeten zitten.
Anders gewoon je Iphone opnieuw installeren. Dan is alles weer netjes en schoon en gaat íe weer als een speer.