Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is 30mb internet genoeg voor een BB? Mijn dochter zal alleen pingen en whatsapp gebruiken en af en toe mp3 downloaden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
575

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

30mb is wel erg weinig, vooral een mp3 downloaden zal dan snel te veel worden, whatsapp en ping maakt niet zo heel veel gebruik van data, maar 30mb lijkt me erg weinig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is niet genoeg. Na 10 MP3 downloaden is het op. Ik denk ook dat het 300 MB moet zijn want geen provider geeft maar 30 MB :-) Als ze alleen zou pingen, Whatsappen en mail kijkt zou ze net 100MB per maand gebruiken. Wil ze ook MP3 downloaden zou ze met 250 of 300MB al ver komen. Zou haar wel adviseren om de meeste mp3's thuis te downloaden als haar BB verbonden is met wifi. Dan gaat het niet van haar data bundel af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 MB per maand aan tekst? Ha, gelukkig is het niet zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pingen , whatsapp en msn wordt ook veel gebruikt om foto's naar elkaar te sturen enz, dus dan haal je de 100 MB wel hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding