Ik heb de HTC maar ik wil als meldingsgeluid zelf wat doen, gewoon uit mijn muziek zegmaar.. kan dat?

Ik wil dat deuntje hebben van Totally Spies van die campowder als meldingsgeluid. Maar als ik die melding geluid wil aanpassen dan staan er alleen maar standaard dingen. Dus is er een mogelijkheid om zelf deuntjes erin te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Maak in de map 'Mijn bestanden' de volgende mappen aan:

Media > Audio > Notifications en Ringtones onder Audio. Zet in notifications en ringtones je gewenste mp3 bestanden in. Dan kan je via Instellingen > Geluid je zelfgeplaatste Beltoon en Beltoon voor melding kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh!!!! Omgg!! Dankjeee!!! Wooow! Super bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Naar bestandsbeheer gaan, het liedje uitzoeken en dan optie kiezen: als beltoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel niet als beltoontoon, maar als ik bijvoorbeeld een sms krijg. of een bericht op twitter/whatsapp bijvoorbeeld.