waar kan ik het goedkoopst een iphone 4s kopen?

Toegevoegd na 2 minuten:
en kan Siri ook op een normale iphone 4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

zorg dat iemand er 1 voor je meeneemt uit Amerika - $ 600 is €440 - scheelt toch
en nee Siri werkt alleen met de 4s - al had ik wel onlangs een artikeltje gelezen over een geek die het voor elkaar kreeg om het op zijn Iphone 4 te laten draaien
Bronnen:
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

of op ebay of als je een nieuwe wilt hebben op amazon
het ligt er ook aan hoeveel gb je wilt hebben 16 is het goedkoopst
Nina
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top aanbiedingen zijn op dit moment:

T-Mobile iSmart 200 (Onbeperkt!)
iPhone 4s nu € 230

2KPN hi 250 (1GB Internet)
iPhone 4s nu € 159

3T-Mobile ismart 150 (Onbeperkt!)
iPhone 4s nu € 246

En Siri is alleen op Iphone 4s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuw prijzen zullen vrijwel niets verschillen, de marges die op de IPhones zitten zijn zo laag dat de winkelier er niets mee kan.
Je zou geluk moeten hebben met iemand die hem "2e-hands" verkoopt. Dus een abonnement heeft afgesloten en de telefoon niet wilt houden.

De 4S is net pas uit, ik schat de kans klein in dat je hem echt goedkoop ergens zult vinden. LET WEL OP NEP!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoopst gewoon op marktplaats of bol.com