Ik heb een Samsung Star 1, en ik krijg steeds smsjes. Dat gaat over een buitenlandbundel, Weet iemand waarmee ik dit kan afmelden?

Ik krijg smsjes met: Het aanvullen van je Buitenland-Bundel is niet gelukt. Volgende maand proberen we het weer. Afmelden voor deze bundel? Kijk op hi.nl/bundels. Maar het probleem is, ik kan hem niet afmelden. NIet via de site, want daar staat er niks over een buitenland bundel in. Herkent iemand dit, En weet iemand een oplossing?? Alvast bedankt. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Even langs de hi winkel daar kunnen ze het oplossen, anders de klantenservice bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is staat er onder dat smsje hoe je de sms kan stoppen. Dan moet je smsen naar een nummer en dan krijg je geen smsjes meer. Suc6