k heb een Samsung star (GT-S5230) ik wil de foto's die op mijn telefoon staan op de pc zetten alleen dat lukt niet want nu? (kijk bij extra uitleg)

Ik heb het boekje wel alleen die is in niet in het nederlands, mischien weet iemand waar k het boekje kan krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Zet je foto,s van je gsm op je sd kaart kop een kaartreader stop deze in je usb poort en een kind kan de was doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik in Google: samsung star gt-s5230 handleiding.

Je ziet dan bij de zoekresultaten een pdf handleiding nederlands.

M.v.g. Sepke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt de handleiding van de Samsung Star terugvinden via de volgende link:
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-archive/GT-S5230LKAXEN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

Via dezelfde link, kun je ook, door vervolgens op Software te klikken, New PC Studio downloaden. Hiermee kun je data overzetten van en naar jouw telefoon.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl