is de facebook app voor blackberry gratis?

want ik moet wel een machtiging geven voor het instellen op mijn bb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ja het is gratis.
Als er staat 'Free' is en blijft het gratis, de machtiging voor het instellen houdt in dat er iets aangepast word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die is gratis. Die machtiging die je moet geven is om die app toestemming te geven om gebruik te maken van het internet en instellingen in je telefoon te wijzigingen/ aan te passen, die nodig zijn om de app goed te laten werken,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor helemaal gratis!