Wat zijn de verschillend tussen de iPhone 4s en Samsung galaxy 2 .

Ik vroeg me af wat de voor en nadelen van beide telefoons zijn.
Niet welke beter is maar duidelijke verschillen in het gebruik .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik vind android veel beter, het is beter naar je persoonlijke voorkeur aan te passen en het werkt meer als een computer, je kan door mappen bladeren enzo, ik vind de mogelijkheden van de iphone erg gelimiteerd.
Een heel groot pluspunt is dat je op android kan downloaden, bijvoorbeeld je moet even snel een pdf bestand downloaden of een mp3 bestand, dan kan dag rechtstreeks via je telefoon.
Bij een iphone kan je niet vanuit het browser downloaden.
En android heeft flash.

Ik praat nu over de android versie die niet geroot is en over de iphone die niet gejailbreakt is.
Je kan wel zeggen dat je een paar van die dingen ook op een iphone kan als je 'm jailbreakt maar ik vind dat een telefoon deze dingen standaart moet kunnen.

Android is gewoon geweldig, sinds,ik mijn telefoon heb (5 maanden) heb ik mijn computer niet hoeven te gebruiken, galaxy s2 is geweldig.
Daarbij is de garantie service beter dan die van iphone.
de iphone voelt ook niet erg lekker in de hand, veel te dik en het scherm is ook niet erg prettig om op te internetten, veel te klein.

Toegevoegd na 1 dag:
De interface van de iphone vind ik er ook erg goedkoop uitzien.
Echt zo een kinder dingetje van de bartsmit. Maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy heeft een grotere scherm en meer kleuren in het scherm. Kwa snelheid zijn ze ongeveer even snel. Hebben beide een dual processor. Met games zal de iphone winnen omdat de gpu van de 4s erg goed is vergleken met de galaxy. Galaxy is lichter dan de iphone. Maar de iphone heeft een veel scherper beeld door de retina display.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple is natuurlijk beter, en veel handiger met school,
Als ik een mailtje krijg met bijvoorbeeld een word document erin kan ik het meteen downloaden en printen.
Verder heb je de meeste appjes van alle aanbieders, en laten we eerlijk zijn apple staat gewoon voor goeoe apperaten met software die daar op afgestemd is, en daarom is mijn iPhone ook zeer betrouwbaar en ziet hij er orachtig uit, inclusief de software!
Verder is een iPhone ook in de hand beter als een samgung galaxy enzo, met 1 vinger kan ik alles op mijn iPhone doen, verder is de galaxy meestaal veel ste groot voor in mijn zakken.
Wat ook handig is is dat mijn iPhone het ideale gewicht heeft, je voelt hem net in je zak zitten mar hij is niet zwaar ofzo hoewel je dat wel zou verwachten met glas en staal.
Ik zou zeggen neem een iPhone daar word je echt gelukkig mee, en zo niet, dan jailbraik je hem en dan kun je er nog meer mee dan met alle andere smartphone's!
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat je zegt kan ook met de sgs2