ik heb een telefoon met berichten die ik niet kwijt wil . moet ik dan steeds nieuwe opwaarderings kaarten of kan ik hem laten verlopen?

zijn zeer belangrijke berichten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je SMS berichten bedoelt, die staan op de telefoon en zijn ook leesbaar als je niet meer kunt bellen. Als je het zeker wilt weten: haal dan de SIM kaart even uit je telefoon en controleer of je de berichten nog kunt lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de berichten het beste opschrijven of in een tekstbestand zetten op de computer. Zo hoef je ook niet steeds een nieuwe opwaardeerkaart te kopen en spaar je ook geld uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je sms'jes? Die kan je opslagen op je simkaart. Zo kunnen ze nooit verloren gaan.

Of bedoelde je voicemailberichten? Die kan je ook opslagen op je voicemailinbox.

Het opwaarderen van je belkrediet, dus het herladen van je krediet staat los van het al dan niet kunnen behouden van sms'jes of voicemailberichten.