Hallo, Ik wil graag een samsung jet kopen maar ik weet niet waar je deze kan kopen weet iemand miss waar deze eventueel in de winkel kan kopen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt, bcc...

Antwoorden (3)

die kan je kopen bij de phonehouse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dat je hem wil kopen ik heb er ook een gehad en ik was er heel ontevreden over geen smart phone wardig en als je oortjer er is stopt naakt ie slecht kontakt (dit is ook bij vrienden die de jet hebben) je kun heel moeilijk apps dounloden als het al mogelijk is want ik ben er niet achter gekomen maar als je hem wilt kopen vodavon heeft hem en ander even op dagaanbiedingen kijken
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O heel erg bedankt
Ik denk dat ik hem niet ga kopen ..weet je Miss nog een leuke smartphone prepaid Niet al te duur??
in smartphones winkels zoals belcompany maar ook in vandenborre enz.