Hoe maak ik mijn iPhone gereed voor verkoop?

Ik wil mijn iPhone dus leegmaken, alles eraf om door te verkopen. Is er een manier om dit in een keer te doen? En waar moet ik verder op letten?

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh, en heeft iemand enig idee wat ik voor een zwarte 3G 16GB in uitstekende conditie kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Je kan alles verwijderen via iTunes. En wat voor iPhone is het ik wil hem ook wel gelijk van je overkopen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zwarte 3G, 16GB in uitstekende conditie. Maar ik wil hem nu nog niet verkopen, pas als ik de nieuwe 4S binnen krijg =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een 3GS 32gb hij is laatst op de grond gevallen en hij gaat nu niet meer aan. Ik heb wel gekeken op de Apple site daar kon ik een 3GS 8gb voor €350 halen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik je dit zeg misschien om er over te kunne. Praten. Ik ben namelijk echt alles kwijt dus ik raad je echt aan om eerst te sychnolesere anders ben je ook alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even over die kapotte iPhone ,die kan meestal prima gerep:worden .en voor de verkoop alles leeg naar fabrieks instel: en checken . Ps ik ben benieuwd nr die nieuwe 4s plezier er mee

Andere antwoorden (6)

Als je het in itunes herstelt kan alles er in 1xer vanaf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herstellen en dan kun je ergens kiezen tussen 'herstellen als nieuwe ipod' en 'herstellen met reservekopie', dan moet je als nieuwe iPod kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik bij menu gewoon op herstellen naar fabrieks instellingen.
En hoeveel hij op gaat leveren? Niet veel!
Een 3g is traag en er kan geen IOS5 op waar de meeste apps tegenwoordig het beste mee draaien.
Ik denk tussen de 80-150€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gaan voor alles verwijderen, via de iPhone zelf. Daarmee krijg je hetzelfde scherm als wanneer je hem kocht en weet je dus 100% zeker dat er niets meer op staat.

Dat kan bij Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal er rond de €160 tot €220 voor krijgen! Marktplaats doet wonderen! Volgende keer zelf even op kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een gebruikte zal je niet veel krijgen op Marktplaats kijk zelf maar naar de nieuwe en tweedehandse prijzen.
Ik denk dat je rond de 100,- of iets meer zal krijgen indien deze z.g.a.n. Is.
Ik heb mijne vorig maand bij de media markt verkocht via zonzoo.nl en kreeg daar 90 euro voor.
Omdat mijn scherm aardig wat krasjes had, was ik tevreden met de prijs .
Op Marktplaats zullen mensen altijd properen af te dwingen.
Een 3GS heb je nieuw in doos al voor 200 en een iPhone 4 rond de 300 op Marktplaats