Zo ver ik weet nog niet. Ik heb ook een 8520 en toen ik hem twee weken terug wilde updaten zei hij dat er nog geen update beschikbaar was. Maar wie weet kan het ondertussen wel. Gewoon even proberen. Als je maar niet vergeet eerst een back up te maken kan er niet veel mis gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet is versie 6 (nog) niet beschikbaar.
In Nederland lopen de telecom operators altijd achter op de VS.
Het beste kan je kijken op: http://us.blackberry.com/support/downloads/download_sites.jsp en AT&T in de gaten houden. Doorgaans zodra een nieuwe software versie beschikbaar is hij daar te downloaden.
KPN/T-mobile en Vodafone lopen altijd ver achter en de Amerikaanse software (multilanguage of All language) bevat ook de Nederlandse taal en werkt ook op alle in Nederland verkochte telefoons.
Mijn BB-Torch van T-Mobile draait nu de software van Rogers-US welke op dat moment de nieuwste versie had.