Waar kan je de gratis apps downloaden voor blackberry die je gratis mag hebben?

Heb net in bb appworld gekeken maar daar staat nog gewoon een prijsje voor de app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dit niet op blackberry. Geen nood, er zijn altijd wel een paar leuke gratis apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh verkeerd begrepen :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja idd maar maakt niet uit
Schijnt pas vanaf woensdag te kunnen: http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-blackberry-apps-ter-compensatie.253743

Toegevoegd na 1 uur:
Duh, vanaf vandaag dus. Ik kom er net achter dat het vandaag geen dinsdag is :-/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inmiddels zover, er zijn tot nu toe 2 apps vrijgegeven. Als je app world opstart zie je meteen het 'cadeautje' voor je klaar staan.