hoeveel kost ongeveer een iphone beel te laten maken ?

ik heb mijn iphone uit mijn hande laten vallen en nu heb ik een barst in mij beeld :( waar en voor hoeveel kan ik hem laten maken ? en ik heb nog een abbo van 1 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

300 euro en dat is niet niks!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoveel?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das goedkoper, stoepgarantie denk dan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat toestel is nieuw niet eens meer dat waard....
Het zal tussen de €70 en €100 inliggen. Je kunt naar de shop van je provider gaan. Mijn scherm van mijn oude telefoon was ook kapot, toen ben ik naar mijn provider( tmobile) gegaan en heb daar gevraagd of ze het konden maken en toen kreeg ik als antwoord dat ze het konden maken maar dat het goedkoper is als ik naar een telecom winkel om de hoek zou gaan. Dat heb ik gedaan en hij was binnen een dag klaar dus nogmaals: ik zou naar de shop van je provider gaan en daar de vraag neerleggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn toestel is al twee keer op die manier stuk geweest. De eerste keer via de provider heb ik er €250,- voor betaald. De tweede keer heb ik hem laten repareren op de bazaar ik Beverwijk. Ik was toen €60,- kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een 3Gs?
dan is de prijs € 75 : € 50 voor het glas en € 25 voor reparatiekosten - op MPlaats gevonden - alles origineel Apple onderdelen door hobbyist
klaar terwijl u wacht
Bronnen:
12 jaar geleden
130 euro voor iphone 2G en rond de 60 euro voor de 3G en 3GS

Toegevoegd na 2 minuten:
als je een beetje handig bent kun je het ook zelf. heb het scherm van mijn iphone ook zelf vervangen en was goed te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een adresje voor 50 euro all-in, mail maar dan mail ik je de gegevens terug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de mijne heb ik voor maar 30 euro in beverwijk laten maken