Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zie ik geen muziek in mijn Iphone nadat ik hem geupdate heb?

Ik heb gisteren mijn Iphone met de nieuwe software geüpdatet (5). Nadat ik hem geupdate hebt kon ik mijn muziek niet zien in mijn Iphone, terwijl hij wel aangeeft dat hij gesynchroniseerd is in het balkje maar zie vervolgens geen muziek in mijn Bibliotheek?? Wie weet hoe ik dit kan oplossen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Even afkoppelen en opnieuw aansluiten, dan start de iPhone met synchroniseren van de data (waaronder muziek). Na de installatie van iOS5 zijn namelijk alleen het systeem en de apps opnieuw geinstalleerd. Het terugzetten van de data gebeurt in een aparte synchronisatieslag die geactiveerd wordt als je de telefoon even afkoppelt en weer aankoppelt. Eventueel op de knop "nu synchroniseren" in iTunes drukken om het proces handmatig te starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook. Dat komt omdat hij je iPhone eerst helemaal hersteld, dan upgrade naar ios 5 en dan de reservekopie erop zet. die reservekopie is al gemaakt, maar dan moet je wel ff op "synchroniseren" drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding