hoe kan ik android op mijn mobiel zetten?

ik heb een samsung star2 en ik heb er ook wifi opstaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

onmogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat niet, moet je smartphone hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
De Samsung Star2 is ook een smartphone, maar met een ander OS. Het klopt dat het niet kan, maar "smartphone" is niet de reden.
De originele Android zal je nooit op je Star II kunnen krijgen. Dit is alleen mogelijk als het besturingssysteem bij aanschaf al is geïnstalleerd. Wel zijn er neppe versies van Android. Deze geven je mobiel het uiterlijk van Android, maar je kunt geen apps installeren. Zoek maar eens op YouTube naar 'Android Samsung Star II.' Misschien vind je een video met instructies en een link in de description.