hoeveel mensen werken er bij Nokia wereldwijd?

ivm een opdracht voor school

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Eind 2010 waren dit er 132.430.
Dit had je overigens gemakkelijk zelf op kunnen zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iedereen alles zelf zou opzoeken zou er geen GV bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een groot deel van de vragen is zelf op te zoeken, inderdaad. Echter, er zit wel een verschil tussen zoeken en zoeken. Deze vraag was letterlijk binnen 10 seconden op te zoeken. Het antwoord op andere vragen is bijvoorbeeld lastig op te zoeken, of de uitleg die op internet wordt gegeven (bijv. wiskundig probleem) is onduidelijk. Bovendien worden er ook genoeg vragen gesteld die niet op te zoeken zijn.