Kun je op de Blackberry Curve ook het domein van de afzender blokkeren?

Of anders in ieder geval als spam aanmerken zodat je het niet meer ontvangt? Als er spam in Windows Live Mail komt dan kies ik altijd voor "Domein van afzender blokkeren", maar dan krijg ik ze nog wel op de Blackberry binnen. Ik weet dit dus omdat ik op de BB nog vaak mail krijg die niet (meer) in WLM binnenkomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja dat kan. Ga op de ongewenste mail staan en klik dan op je BB knop. Kies dan de optie "verplaatsen " Dan opent een venster die staat op "inbox"en daar onder staat "spam". Klik die aan om de mail te verplaatsen naar je spam box.

Toegevoegd na 1 minuut:
De bewuste nail zie je dan nog wel in je inbox staan naderhand, maar staat ook in je spam nu dus nieuwe mails van die persoon komen rechtstreeks in je spam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Daarmee is nog niet het domein van de afzender geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok maar hij zei ook : "Of anders in ieder geval als spam aanmerken " dus dat stukje beantwoord ik